Return and exchange
We hopen dat je blij bent met je aankoop! Ben je toch niet helemaal tevreden? Retourneer je bestelling dan via onderstaande stappen.
Je kunt jouw producten(en) binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@olympusjewelry.nl met hierin je naam, het bestelnummer, het artikel dat je wil retourneren en de reden van retour. Wil je het artikel ruilen? Retourneer het product dan en plaats een nieuwe bestelling.
Retouradres:
Olympus Jewelry
Akelei 13
4007 TC Tiel
Nederland
De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Bewaar je verzendbewijs goed, want zonder kunnen wij geen onderzoek starten naar eventuele vermiste retouren. Het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) zal binnen 5 werkdagen na ontvangst worden teruggestort, mits het artikel niet beschadigd of gedragen is en in zijn originele verpakking zit. Olympus Jewelry heeft het recht om geretourneerde artikelen af te wijzen wanneer niet aan de voorwaarden voldaan wordt.
Return conditions
- We ask you to always state your order number.
- Je kan je retour binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aanmelden. Daarna heb je 7 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen.
- The product is undamaged and has no signs of wear. If the product is damaged or has signs of wear, we can charge you for a depreciation.
- The product must be packed in the original packaging with supplied accessories.
- The box may be opened to view and possibly try on the item.
- As a customer you are responsible for your return shipment. We therefore recommend that you insure your package. If something goes wrong, you can contact us info@olympusjewelry.nl.
We can charge you for a reduction in value in the following cases: - The return shipment is not provided with any promotional items that you received with the order.
- If the product is returned damaged, but can be repaired, we will contact you about the handling. In this case it is possible that costs will be charged.
- If the product is returned damaged and/or with traces of use, but can no longer be repaired, we will contact you. In that case, the depreciation can amount to 100% of the purchase price.