Gratis verzending op alle bestellingen binnen Europa
0
Je winkelwagen

Frequently asked questions (FAQ)

Op deze pagina hebben we een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen over onze sieraden. Als je het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden op deze pagina, scroll dan gerust naar beneden en neem direct contact met ons op

Er staat volgende werkdag geleverd, maar ik wacht al langer dan een dag?

PostNL heeft met de overheid afspraken gemaakt dat zij de belofte doen om pakketjes de volgende dag te kunnen leveren. Helaas komt het weleens voor dat er door drukte, feestdagen en/of sorteerfouten vertraging ontstaat. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling langer nodig heeft dan een werkdag om bezorgd te worden. Houd je track & trace link goed in de gaten om het traject van je bestelling te volgen.

Hoeveel kost de verzending?

We weten hoe belangrijk het is om je aankopen op tijd te ontvangen, daarom bieden we snelle en betrouwbare verzending aan al onze klanten. Voor alle bestellingen binnen Europa bieden wij gratis verzending.

We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat jouw bestellingen zorgvuldig worden verpakt en tijdig worden verzonden, zodat je zo snel mogelijk kunt genieten van je nieuwe sieraden. Ons klantenserviceteam staat altijd klaar om al je vragen of opmerkingen te beantwoorden.

Waar verzenden jullie naartoe?

In onze webshop zijn we er trots op dat we je bestellingen tot aan de voordeur kunnen bezorgen, waar je je ook bevindt in bijna alle Europese landen. We willen je er echter aan herinneren dat de levertijden kunnen variëren, afhankelijk van je locatie.

Je kunt er zeker van zijn dat we hard werken om een ​​snelle en efficiënte levering van je bestellingen te garanderen. We weten hoe belangrijk het is om je aankopen zo snel mogelijk te ontvangen, dus we maken er onze topprioriteit van om ze op tijd bij je te krijgen.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

We begrijpen dat wanneer je een aankoop doet, je wilt dat je sieraden zo snel mogelijk aankomen. Daarom bieden we verzending op dezelfde werkdag aan voor bestellingen die voor 16:00 uur zijn geplaatst.

Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je een melding van PostNL met je trackingnummer, zodat je je pakket gemakkelijk kunt volgen en weet wanneer het aankomt. Met onze snelle en betrouwbare verzending kun je in een mum van tijd genieten van je nieuwe aankoop.

Welke betaalmethodes zijn er?

We bieden onze klanten de flexibiliteit om voor hun aankopen te betalen met verschillende betaalmethoden om hun winkelervaring zo naadloos en gemakkelijk mogelijk te maken. Kies uit populaire methoden als iDEAL, Klarna Afterpay, PayPal, Maestro, Visa, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, EPS, Sofort en Giropay om je betaling snel en veilig af te ronden.

Je kunt er zeker van zijn dat we je betalingsbeveiliging serieus nemen en dat elke methode zorgvuldig wordt doorgelicht op gebruiksgemak en betrouwbaarheid. Winkel met vertrouwen en geniet van de flexibiliteit van betalen met je favoriete betaalmethode bij het afrekenen.

Waar blijft mijn bestelling?

Zodra je pakket is aangemeld of verzonden, ontvang je een e-mail van PostNL met je trackingnummer, zodat je je bestelling elke stap kunt volgen. Voer eenvoudig je trackingnummer in op de PostNL website of klik op de link in je e-mail om realtime updates over je zending te ontvangen. Met deze functie blijf je op de hoogte en weet je wanneer je bestelling geleverd wordt. Heb je geen tracking link ontvangen? Stuur ons dan een mailtje en wij zullen je deze toesturen.

Waar zijn de sieraden van gemaakt?

In onze webshop zijn we er trots op hoogwaardige roestvrijstalen sieraden van hoge kwaliteit aan te bieden. Al onze producten zijn vervaardigd met de beste, duurzame materialen en hebben als bijkomend voordeel dat ze geen nikkel of koper bevatten, dus het zal niet leiden tot huidirritatie, verkleuring of allergische reacties.

Wanneer je bij ons koopt, kun je erop vertrouwen dat onze sieraden niet vervagen of afgeven op je huid, zodat je je favoriete sieraden met vertrouwen kunt dragen. Onze gouden sieraden zijn daarbij 5 keer PVD plated met 18k goud, wat zorgt voor een mooie en duurzame afwerking die niet vervaagd en toch betaalbaar blijft. Wij geloven dat onze klanten het allerbeste verdienen en we zijn toegewijd aan het leveren van sieraden van de hoogste standaard waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Kan ik met de sieraden sporten en douchen?

We hebben ervoor gezorgd dat onze sieraden zijn gemaakt van de hoogste kwaliteit en meest duurzame materialen. Onze sieraden zijn waterbestendig, maar zoals alle edelmetalen; om de sieraden voor een langere levensduur te behouden, wil je agressieve chemicaliën vermijden. We raden je aan om je sieraden droog te maken met een stoffen handdoek nadat het nat is geworden.

Zijn de sieraden geschikt voor een gevoelige huid?

Ja, al onze sieraden zijn hypoallergeen. Je kunt de sieraden 24/7 dragen en je hoeft je nooit zorgen te maken over huiduitslag of een groene huid. Onze producten bevatten geen nikkel of koper.

Hoe zijn de sieraden verpakt?

Onze sieraden worden aan je geleverd in een Olympus Jewelry branded buideltje om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat aankomen. Het buideltje is gemaakt van kunst suède met trekkoord om je sieraden veilig op te bergen.

Je bestelling komt tevens met een Olympus Jewelry poetsdoekje, vrij van chemicaliën om je sieraad in perfecte conditie te houden. Dit is verpakt in een brievenbus pakketje, dus je hoeft vaak niet thuis te zijn om je bestelling te ontvangen.

Mijn sieraden zijn defect/beschadigd aangekomen, wat nu?

Bij Olympus Jewelry besteden we er veel zorg aan dat al onze producten van de hoogste kwaliteit zijn. We begrijpen echter dat het in zeldzame gevallen kan voorkomen dat een bestelling beschadigd of defect aankomt.

In het zeldzame geval dat dit voorkomt, vragen wij je vriendelijk om direct contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar info@olympusjewelry.nl, of door het formulier op onze contactpagina in te vullen. Zorg ervoor dat je je bestelnummer vermeldt, evenals een gedetailleerde beschrijving van het probleem dat je ondervindt.

Hoewel we ook om een ​​foto van het probleem kunnen vragen, kun je er zeker van zijn dat we ons uiterste best doen om een oplossing te vinden om je volledige tevredenheid te garanderen. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankopen en we zullen er alles aan doen om het goed te maken.

Ik ben niet tevreden met mijn product, wat nu?

We streven ernaar om je de best mogelijke winkelervaring te bieden, maar we begrijpen dat bestellingen soms niet aan je verwachtingen voldoen. Daarom bieden we een wettelijke retourtermijn van 14 dagen, zodat je je bestelling om welke reden dan ook kunt retourneren. Ook bij product(en) die gekocht zijn in de sale krijg je gewoon je geld terug na het retourneren.

Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@olympusjewelry.nl met hierin je naam, het bestelnummer, het artikel dat je wil retourneren en de reden van retour. Wil je het artikel ruilen? Retourneer het product dan en plaats een nieuwe bestelling.

Kijk op onze pagina Retourneren en ruilen voor gedetailleerde informatie en voorwaarden voor het retourneren van je bestelling. We willen ervoor zorgen dat het proces zo eenvoudig en probleemloos mogelijk voor je is.

Hoe kan ik mijn artikelen retourneren en mijn geld terugkrijgen?

We begrijpen dat dingen soms niet gaan zoals gepland en dat je misschien niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Daarom bieden we een wettelijke retourtermijn van 14 dagen, zodat je voldoende tijd hebt om te beslissen of je tevreden bent met je aankoop. Ook bij product(en) die gekocht zijn in de sale krijg je gewoon je geld terug na het retourneren.

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, stuur deze dan binnen de retourperiode van 14 dagen naar ons terug en we zorgen voor een volledige terugbetaling, exclusief eventuele verzendkosten. We willen dat onze klanten volledig tevreden zijn met hun bestellingen en we staan ​​achter de kwaliteit van onze producten.

Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@olympusjewelry.nl met hierin je naam, het bestelnummer, het artikel dat je wil retourneren en de reden van retour. Kijk op onze pagina Retourneren en ruilen voor gedetailleerde informatie en voorwaarden voor het retourneren van je bestelling.

Wat valt er onder de garantie?

Als blijkt dat het product niet voldoet aan de eigenschappen waarvoor deze garantie is afgegeven, dan lossen wij dit voor jou op. Dit omvat onder andere het vervagen van het sieraad en de coating. Het stukgaan van het sieraad door hier onjuist of onvoorzichtig mee om te gaan valt niet binnen deze garantie. Gaat je sieraad toch stuk? Neem contact met ons op en we proberen het voor je op te lossen.

Neem voor andere vragen contact met ons op via info@olympusjewelry.nl of door op de onderstaande contactknop te drukken.

10% korting, speciaal voor jou 🎁

Meld je aan om je 10% korting te ontvangen en blijf op de hoogte van onze nieuwste producten & aanbiedingen!

Je winkelwagen