Retourneren en ruilen
We hopen dat je blij bent met je aankoop! Ben je toch niet helemaal tevreden? Retourneer je bestelling dan via onderstaande stappen.
Je kunt jouw producten(en) binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@olympusjewelry.nl met hierin je naam, het bestelnummer, het artikel dat je wil retourneren en de reden van retour. Wil je het artikel ruilen? Retourneer het product dan en plaats een nieuwe bestelling.
Retouradres:
Olympus Jewelry
Zesde Buitenpepers 36
5231 GV ‘s-Hertogenbosch
Nederland
De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Bewaar je verzendbewijs goed, want zonder kunnen wij geen onderzoek starten naar eventuele vermiste retouren. Het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) zal binnen 5 werkdagen na ontvangst worden teruggestort, mits het artikel niet beschadigd of gedragen is en in zijn originele verpakking zit. Olympus Jewelry heeft het recht om geretourneerde artikelen af te wijzen wanneer niet aan de voorwaarden voldaan wordt.
Retourvoorwaarden
- Wij vragen je om altijd je ordernummer te vermelden.
- Je kan je retour binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aanmelden. Daarna heb je 7 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen.
- Het product is onbeschadigd en heeft geen draagsporen. Mocht het product wel beschadigd zijn of draagsporen hebben, dan kunnen wij een waardevermindering bij je in rekening brengen.
- Het product dient te zijn verpakt in de originele verpakking met bijgeleverde accessoires.
- De doos mag opengemaakt worden om het artikel te bekijken en eventueel te passen.
- Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor je retourzending. We raden de daarom aan om je pakket te verzekeren. Mocht er dan iets mis gaan kun je contact opnemen met info@olympusjewelry.nl.
In de volgende gevallen kunnen wij een waardevermindering bij je in rekening brengen: - De retourzending is niet voorzien van eventuele actie artikelen die je bij de bestelling hebt ontvangen.
- Wanneer het product beschadigd wordt geretourneerd, maar wel hersteld kan worden nemen we contact met je op over de afhandeling. In dit geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht.
- Wanneer het product beschadigd en/of met gebruikssporen wordt geretourneerd, maar niet meer hersteld kan worden nemen we contact met je op. De waardevermindering kan in dat geval oplopen tot 100% van het aankoopbedrag.